Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Çoook Mutluyummm...

Hediyelerim geldiii. Fosi'nin öncülüğünü yaptığı bizimde severek katıldığımız hediye etkinliğinde bana Celebi74(Nilgün) arkadaşım çıkmıştı..Kendisinden bana cok güzel bir paket geldi.Çok tesekkür ederim canım..
İçinde akide şekeride vardı paketimin ama onu resimleyemeden benim canavarlar aldılar..
Tuzluklarına bayıldım.Lavanta keselerin hemen yerine kondu güzel güzel kokular vermeye başladılar..Benim gibi bir çay tiryakisine meyve çayları harika...Hele hele keşan desenli örtü bir harika...Ve güzel notun..Çok teşekkür ederim arkadasım..

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 30 Kasım 2010 23:57  

canım çok güzeller ne güzel oldu bu etkinlik geleneksel olur inş.

Nilgün Komar 6 Aralık 2010 16:46  

güle güle kullan şekerim.. daha daha daha güzelleri senin olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Yorum Gönder