Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Hafta Sonu Babetlerim

Hepinize güzel ve huzurlu bir hafta diliyorum. Çok güzel ama bir o kadarda yorucu bir haftasonundan sonra hala yorgunum. 2 afacanla dışarı cıkınca onların peşinde koşturmaktan bir sey anlamıyor insan ama onlar mutlu olunca yorgunluk hak getire..

Bunlarda bu hafta ördüğüm büyük babetlerim. Bu aralar sürekli bebek babetleri örüyordum. Aralarda da birkaçtane büyük babet öreyim dedim. Elimde bebek siparişlerim bollukta araya sığdırdım işte..Yenileride gelecek inşallah..

4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 29 Kasım 2010 14:10  

ellerine sağlık arkadaşım çok ama çok güzeller.

asosh 29 Kasım 2010 18:46  

çok güzel olmuşlar çok şık duruyorlar eline sağlık şekerim

Adsız,  29 Kasım 2010 19:34  

bayıldım ben bunlaraaaa;) harikaaaa;)

eli 6 Ocak 2011 21:48  

bitanede bundan, ayakkabi numaram 38. ama ben yine de 39 olsun derim. ben yurtdisindayim, almanya. parasini havale bana gönderirmisin?

Yorum Gönder