Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Pembe Converslerim ve Afacanlarım

Pembe converse patiklerim yerine ulaşacatır bugun. Ben ancak cektiğim resimleri aktarabiliyorum makineden. Benim afacanlar yüzünden resim cekmekte bilgisayarın başına geçmekte çok zor..Ben bilgisayar der demez ufak afacanım benden önce kuruluyor ve oyun ac diye tutturuyor...Birde o harfine basmayı öğrenmiş google acıpta O harfine basıyor oyunları buluyor..Çok zor valla artık bilgisayarın başına geçmek için randevu alacağım çocuklardan...
Buda yaramzlıkların sonucunda yorgun düşmüş halleri..Evde yer kalmamış.....

4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 1 Aralık 2010 15:30  

oyyy oy kurban olduklarım nasıl güzel bir görüntü bu yaa nasıl yorulmuşlar aynı yerde uyuuyup kalmışlar. büyüdükleri zaman çok gülecekler bu hallerine.
rabbim sağlıklı başarılı uzun ömüğrler nasp etsin. öptüm onları.

patiklerin harika ellerine sağlık canım

Hayal Arkadaşlarım 3 Aralık 2010 08:33  

Ayyy yawrummm kıyamam ben onlara. Ne güzel koyun koyuna yatmışlar :)

Nilgün Komar 7 Aralık 2010 12:57  

çok sevimliler yaaa!!!!!!!!!!!!

Mutfaknotlari 17 Aralık 2010 22:04  

OY KUZUM YA
UYANIKKEN ÇOK AFACAN AMA UYUYUNCA İNSAN HİÇ KIYAMIYOR
İKİ TANEDE BENDE VAR AYNINDAN :))

Yorum Gönder