Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Yeni yıl ve Hülya Hanımın Siparişleri

2010 DA BÜTÜN UMUTSUZLUKLARI ARKANIZDA BIRAKARAK 2011'E YENİ UMUTLAR VE SAĞLIKLA BAŞLAMIŞ OLMANIZI DİLERİM.............

   

Hülyacım yeleklerin sana ulaşmadı ama resimlerini koydum ben.:)) Kargo bugun adreste eksiklik deyince ve geri gelince çok üzüldüm. Bizim burada aslında 3 Tane ptt küçük şubelerinden var ama üçünede kargo verince Barkod numarası vermiyorlar.Barkod numarası için dağıtımı arıyorsunuz. Telefona bakan görevliye derdinizi anlatıyorsunuz 10-15 dakka sonra arayın diyorlar. Ptt gibi yaygın ve sistemi kurulu bir şirkette böyle şaçmalıkların olması çok komik.Yazıcıları var bilgisayarları var eee neden vermiyor barkod no anlamıyorum.

2 yorum:

örgüveyemek-gülşence 1 Ocak 2011 23:51  

yelek güzel olmuş. ellerinize saglık yenı yılda tüm güzellikler sızınle olsun...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 2 Ocak 2011 00:40  

ellerine sağlık canım. herşey dörtdörtlük olduğunda biz görebilecekmiyiz merak ediyorum zaman zaman oluyor böyle şeyler.
sevgiler

Yorum Gönder