Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Afacanlarla Kahvaltı ve Pırasalı Omlet

Benim afacanlara kahvaltı yaptırmak çok eziyetli. İnanın 1,5-2 saat sürüyor bir kahvaltı yapmaları. Bir türlü karar veremiyorlar ne yiyeceklerine. Bu sabah en sonunda prasalı omlette karar kıldık. Ben prasanın yeyeşil uc yapraklaını atmam yıkar derindondurucuya atarım hep. Afacanlarım sebze yemeklerini sevmezler ama prasa,dereoto,tazesoğan la yapılan omletlere bayılırlar. Bu sabah pırasada karar kıldılar v yaptık afiyetle yediler. Benimgibi çoçukları sebze yemeyen annelere bir alternatif..Deneyin derim.

4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 23 Aralık 2010 16:57  

ellerine sağlık canım bunu sevdim ben kavurma şeklinde yapıp yumurta kırıyorum benim delikanlılarda öyle seviyor birde böyle deneyeceğim

yeşil inci 23 Aralık 2010 21:20  

HARİKA GÖRÜNÜYOR..BLOĞUNUZA BU GÜN RASTLADIM..ÇOK HOŞUMA GİTTİ..ÖZELLİKLEDE PATİKLER BİR HARİKA.NE KADAR GÜZEL KENDİNİZE ÖZGÜ BİR ŞEY YAPIYORSUNUZ..KENDİ TASARIMINIZ.ELLERİNİZE SAĞLIK.ŞİZDE BENİM BLOĞUMU ZİYARET EDİP İZLERSENİZ İNZNIN ÇOK MUTLU OLURUM..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 24 Aralık 2010 01:29  

canım bugün bir mail gelmiş bana bir patik resmi yollayıp sizemi ait ve fiyat ne olur gibi sorulmuş
bende patikler konusunda çok başarılı bir arkadaşım var deyip senin blog linkini ve mail adresini vererek yönlendirdim
sevgiler.

Adsız,  25 Aralık 2010 22:22  

selamlar
bizdede kahvaltılar işkence. büyük oğlum bişey yemez. küçük oğlanda abisi yemiyor diye yemez. pırasayı evdeki 3 erkekte yemez ama deniycem bakalım yuttururum belki :)
sevgiler

Yorum Gönder