Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

VEEE BABETLERİM BİTTİ........






en sonunda bende babetlerimi bitirdim..Aslında yapması cok basit fakat evde hiperaktif ve de diş cıkaran iki cocuk olunca anca bitti. bende babetlerin yapımını
http://goznurumuz.blogspot.com/2009/01/gullu-pofidik-babetim.html?obref=outbrain göznurmunuz arkadasımın blogunda gördüm ve hemen yapmaya karar verdim yapılışı cok basit vede cok kolay ama inanın ayakta cok sık duruyor..Ben bunları annecime hediye olarak yaptımm..


YAPIM AŞAMALARI
  1. yukarıdaki taban semasındaki zincirler 36-37 numaraya denk geliyor..37 zincir cekip 4 sıra semanın aynısını calışıyoruz..(37 zinciri bol cekelim ki taban toplanmasın..)
    Not: kısa cizgiler ikikerede cıkılan trabzan- uzun cizgiler e kerede çıkılan trabzan..
  2. 5-6 sırada 4. sıranın aynısını tekrarlıyoruz..
  3. 7 sırada 3 tane sıkiğne yapıp 1 tane atlıyoruz. Bu sekilde patiği daraltıp üst döngüsünü yapıyoruz..
  4. 8 sıra sadece 3 lü trabzanla dönüyoruz
  5. 9 sıra sık iğne dönüyoruz fakat ayağımıza giyip ön tarafta hafif potluk varsa bu sırada toparlıyruz...ve bittti...kolay gelsin

Çiçek yapımı

http://goznurumuz.blogspot.com/2008/12/kolay-orgu-icek-ve-yaprakcklar.html bu adreste var....cok güzel anlatmış arkadasımız..

  1. ben 85 zincir cektip ve üzerine 3 lü trabzanla kafesler yaptım zincir sonuna kadar.
  2. 3 zincir cektim kutucuğun içine 3 tane tarbzan yaptım ve sık iğne battım



Posted by Picasa

7 yorum:

edaca 5 Mart 2009 21:58  

supperrrr superrrrrrrrr suppperrrrrrrrrrrrrrr

Rosy Mery 6 Mart 2009 05:52  

ola amiga, a sapatilha ficou uma graça. Parabéns

Bjs
Rosy Mery

makhina hobi 8 Mart 2009 19:39  

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun

babetinde çok şık güle güle kullan:)

Yelda 9 Mart 2009 17:34  

Herkes yaptı bir ben beceremedim yapmayı
Utanıyorum vallahi bir okadarda kızgınım kendime
Çok şık olmuş canım
İyi günlerde kullan

Ayça'nın Dükkanı 14 Mart 2009 00:29  

çok güzel bir paylaşım bu. öyle basit anlatmışsınız ki, artık yapabilirim gibi geldi :)

makhina hobi 14 Mart 2009 17:00  

canım kusura bakma ancak cevaba geldim 14 trabzan benim kızıma iyi oldu 1 yaşında,ben ayak tabanın ortasını ölçüp zincir çekiyorum,sende yaşa gre yap mesela 2 yaş ise 16-18 trabzan ya iyi denk geliyor,sevgiler

Fatma'nın Hobileri :) 14 Ekim 2011 19:20  

nasıl güzel bişey böyle ellerinize sağlık :)

Yorum Gönder