Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

KALIP KEK

Arben'in en sevdiği kek... Tabi ki yemesi değil de yapmasını seviyor...Geciyoruz mutfağa ve oğluşumla beraber baslıyoruz yapmaya masrafsız, ama cok güzel bir pasta keki..Misafirlere de güzel ikranlık oluyor fakat biz ne zaman oğlumla mutfağa girsel allah benim yardımcım olsun mutfak mutfaklıktan cıkıyor...Ama olsun onlarla birseyler yapmaya değer.. Ben bu tarifle cok harika pastalar yapıyorum...Cok ta güzel oluyor. Ne zamandır yaptım ama ancak yayınlamaya fırsat buldum..


Malzemeler



1 su bardağı un

4 yumurta

1 su bardağı şeker

1 kabartma tozu



Yumurta ve şekeri önce kısık sonra yüksek devirde güzelce çırpıyoruz ve unu ekleyip biraz daha çırpıyıruz en sonunda kabartma tozunu ekleyip az daha cırptıktan sonra yağladığımız kalıba döküyoruz...Önceden ısıttığımız fırında pişiriyoruz..Ben üzerini mutlaka krem şanti ile süslüyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder