Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

HAROŞO SALIM BİTTTİİİİ




Veeee sonunda salım bitti. Kız kardesim ankaraya kayınvalidesine gidince ona hediye vermiş bu şalın aynısından. Eeee benim kardesim çok kokoştur. Bir akşam baktım evde omuzlarında cok hosuma gitti bende hemen kendime yapayım dedim...Çok basit ve kolay oldu.. 2 günde de bitti.
İP: simli ip
ŞİŞ:6 numara
180 ilmekle basladım 4 parmak genişliği kadar haroşo ördüm sonrada her sırada basta ve sonda 30 ilmek kalana kadar eksilltim ve yuvarlak gelecek bir biçimdede kapattım. enseye gelen kısmı hariç geri kalan bölüme örümcek yaptım son sırayada boncuk koydum.....

1 yorum:

ELBİSTANLI 10 Şubat 2009 16:48  

Liste tamamlandı.Birbirimiz için ayet-el kürsi okumamız başlamıştır.listede sende varsın arkadaşım blogumu ziyaret edip kaç tane okuyacağını belirtirsen sevinirim.hayırlı akşamlar

Yorum Gönder