Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

PRENSES TATLISI

Bizim evde bu tatlıya prenses tatlısı diyoruz. Ananemler Yugoslavyadan Türkiye'ye ilk geldiklerinde annemlere sürekli bu tatlıyı yaparmış. Hem kolay hemde basit bir tatlı olduğu için bizimde evlerde hic eksik olmaz. Çocuklar acısından da hem hafif hemde faydalı bir tatlı tavsiye ederim. Ben yaptımmı assağıda ölçünün iki katını yapıyorum ve o akşam bitiyor.

Malzemeler
5 bardak süt
5 corba kaşığı irmik
2 çorba kaşığı mısır nişastası
10 kaşık şeker
Yapılışı
Bütün malzemeyi ortaboy bir tencereye koup orta ateste karıştırarak kaynayana kadar pişiriyorum.1-2 taşım kaynadıktan sonra ocaktan alıp suyla çalkaladığım tepsiye döküyorum. Oda sıcaklığına geldikten sonra dolaba koyuyorum. İkram zamanı üzerine cesitli meyve, recel, cikolata sosu ile süslüyorum.

1 yorum:

yeteneklieller 3 Ekim 2009 11:55  

çok kolay ve güzel gibi görünüyor inşallah bende denemek isterim ama bunun rengi nasıl pembe oldu? krem şanti falan yok sanırım.

Yorum Gönder