Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

PTT ile SIKICI BİR HAFTA

Teslim ettiğim urunlere devam fakat bu ptt kargoya mutlaka cözum bulunmalı..Bu hafta 2 subeyi şikayet etmek zorunda kaldım..3 tane kargo poşetiyle gittim subeye 20 kısıye yakın sıra bekledim ve sıra ba geldiğinde memur kusura bakmayın toplu kargo almıyoruz dedi..Merkeze gidin dedi ..Böyle sacma olay mı var ya ptt yi arıyorsunuz almak zorundalar 10 pakette olsa almak zorundalar öyle bır uygulamamız yok diyor..Memurun dediği ise ben 3 paket verirsem kargoya sırada bekliyenlere haksızlık olurmuş peki 4 mektup yada 2-3 fatura ödeyenler haksızlık yapmıyormu diyorum kargonun işlemı uzun suruyor diyor...




4 yorum:

Tasarıbell 17 Aralık 2011 23:03  

Ne kadar güzel örmüşsünüz. Çok beğendim. Ellerinize sağlık diyorum..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 19 Aralık 2011 00:28  

ellerine sağlık canım.
senin arkanda kendi akrabasımı vardı o saçma sapan tezi sunanın acaba. öyle şey mi olur herbiri için ayrı sıraya mı gireceksin şikayet etmekte haklısın aynı şeyi 10 tane fatura getirene söylemiş mi acaba . ben şimdilik memnunum ama işte her yerde böyle beyin yerine ne taşıdığı belli olmayanlar da çıkıyor maalesef.

Marifetane hobi 20 Aralık 2011 12:40  

Ptt kargonun fiyatı uygun ama bazen böyle saçmalıklar yapabiliyor çalışanları allah akıl fikir versin hepsine..Örgülerinin hepside yine birbirinden güzel canım ellerine sağlık.

Unknown 9 Ocak 2013 08:21  

Hi :)
I really love all your cute, crocheted baby slippers and outfits! :)
Nice blog too, I'll follow you :)
With regards from Norway :)
- KristiN -

Yorum Gönder