Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

AIRPORT AVM BİT PAZARI

İstanbul Ataköy’de bulunan Airport Outlet Center her  açık otopark alanında “Bit Pazarı” etkinliği düzenliyor.
 Ne zamandır gitmk istiyordum en sonunda gidebildim. Ama hata yapmışım cocuklarla gittim. Gezmeye doyamadığım bir pazar..Kuçuk ama gezmesi cok zevkli harika ürünler var..Birden kendinizi eskide buluyorsunuz..Mutlaka sizin de cocukluğunuza ait bir şey vardır.
 En kısa sürede tekrar gideceğim.Neler var neler..Eski mektuplar. Arapça yazılar. osmanlı yazıları,kitapları,kocaman kocaman kapı kilitleri,oyuncaklar,porselenler yok yok aslında..
 Hele takılar yada eskiden kalma küpeler. bilezikler, kolye ucları, elmas ve yakuttan bileklik,gözluk,semaver, keske buyuk bir evim olsaydı bir köşesini döşeyebilseydim buradan aldıklarmla..

 Standlara dolaşmaya başladığınızda gramofonlar calan muzikler sizi gercekten etkiliyor..Pikaplar o kadar guzel calıyorkı cd ler ne ..


 Buyrun filim cekelim kaç yıllık kamera o kadar hosuma gittiki ve hala çalısıyor..


  Osmanlı işlemeli kumaşlar, bakır öbjeler, dürbünler, çarıklar, tablolar, her sey var mutlaka gezin derim her cumartesi saat 10:00 18:00 arasında ...
 Aaa birde Cuma günleri organik ürünler pazarı kuruluyormuş. Onada gitmek istiyorum..Ne kadar guzel keske her alışveriş merkezinde bu tarz etkinlikler olsa.











2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 12 Temmuz 2011 19:39  

bakmaya doyulurmu bunlara çok güzel şeyler var.

Necmiye 12 Temmuz 2011 20:41  

evet Hatice cocukla gittim fazla bakamadım ama en kısa surede tekrar gitmeyi düşünüyorum eşimle..

Yorum Gönder