Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Nurhayat Teyze'nin Siparişleri



Sima olarak tanımadığım ama telefonda konustuğumda çok seker bir ses tonu olan Nurhayat Teyzenin siparişleri..Torunları için yaptırdı..Siyah beyaz patiği ise oğlu beşiktaşlı olduğu için o renk istedi..Teyzecim torunlarınla uzun ömürler nasip etsin rabbim sana..İyi günlerde kullanmanız dileğiyle...
Blogger'larda büyük sorunlar yasanıyor..Sonuç umarım hepimizin hayrına olur ama ben bloğumun kapanmasını istemiyorum..o kadar cok arkadasım yazı yazdıki bu konuda hepsine katılıyorum..Benimde dün sabah bloğumda o iğrenç yazı yazıyordu. Ama 1-2 saat sonra baktığımda acıldı bloğum..Umarım birdaha kapanmaz..

3 yorum:

şengül ilbay 4 Mart 2011 15:02  

ördükleinizi beğenerek ve severek takip ediyorum hayırlı ve bol kazançlar sizide bloğuma beklerim :)

eli 4 Mart 2011 21:08  

cok güzeller. ben de istiyorum. bi firsat bulup liste yapamadim. ama en kisa zamanda mail atacagim sana tekrar. :)

sevgilerimle eli

Necmiye 4 Mart 2011 21:10  

tamam canım sen listeni yap ben beklerim gönlüne sinen olsun yeterkii..
şengül hanım geldim bloğunuza izlemeye de aldım..

Yorum Gönder