Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Gaziantep'e Hediye Giden Patiklerim

Örgü Cefe de bir çekiliş yaptım ve 3 arkadasıma patik hediye yollayacaktım. Çekilişte Mehtap'a Pınar'a ve İdil (örgücini) ne cıktı.. Bu kırmızı patikleri Mehtapa gitti. Pazartesi rabbim nasip ederse elinizde olacak.

Bu PAtiklerde yine Mehtapla aynı ilde olan Pnar'a gitti.Çekilişte tek patik demiştim ama pınarın ablası ikiz bekleyince ayırım olmaz dedim ve ikizlere 1 er tane patik yolladım. Anneleri hastanede yatıyor bebişlerin erkek biraz aceleci olduğundan..Rabbim yardımcısı olsun ve hayırlısıyla iki evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah..İyi günlerde kullanmanız dileğiyle..

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 15 Ocak 2011 12:52  

ellerine sağlık canım alınca çok mutlu olacaklardır . sevgiler

Deli Anne 20 Ocak 2011 22:03  

ne kadar güzeller ellerinize sağlık:)

Yorum Gönder