Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Özlem Hanım'ın Siparişleri

Evett Özlem hanımın siparişleri bitti.. Benim küçük modellerin 26-27 numarasını istemişti..1 Yaştan sonra yuvarlak taban güzel durmuyor patiklerde. Bende bu tabanı uyarladım..Benim oğluşumda 26 numara giyince ayağında denedim.. Çok güzel vede çok şık durdu..
Değişik renklere de örmeyi düşünüyorum. Elimdeki siparişlerim hafiflesin aslında cok güzel fikirlerim vede bir mağazaya ördüğüm yoga coraplarım onlardanda örüp koymak istiyorum ama ah vakit..
Benim afacanlarla her ördüğüm erkek patiğinde kapışiyoruz. Bende iserim diye tutturuyorlar..Oysa evde çorap bile giymezler..EEE terzi kendi söküğünü dikemezmiş...

1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 13 Aralık 2010 17:26  

ellerine sağlık harika olmuşlar sağlıkla giyilsin inş.
sevgiler canım

Yorum Gönder