Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

Kırmızı Babet ve Mavi Yeleğim


Yeni babetlerim vede gülen yüz yeleğim. Aslında bunkardan 2 adet ördüm. 1 Takımı sahibine çoktan vardı ama benim haylazlarca anca resim çekiğ yayınlıyabiliyorum. Ben fotoğraf makinasını elime alınca küçük olan men çekcem fotonaf diye yapısıyor. Elini yada onu cekmeden anca bunları cekebildim. Elini çek diyorum kafasını sokuyor. Abi kardeş bayılıyorlar resim çekilmeye ....

Yeleğimi herzamanki gibi Puff iple ördüm. Babetlerimide coton iple ördüm. Her ikiside 6 aylık bebeğe göre örülmüştür.
Pasajıma ekledim.

6 yorum:

NeHiR 12 Kasım 2010 15:13  

çok şık ellerine sağlık..
http://hobinehri.blogspot.com/

Nilgün Komar 12 Kasım 2010 15:39  

şekerim.. fosi'nin etkinliğindeki eşin benim!! :)) bana adresini mail at celebi74@gmail.com bende sana maile cvp yazarım.. muckk...

yaseminkale 12 Kasım 2010 17:24  

babetlerine hayranım benim bebeklere yapmalı minik minik:)
benim kızımda aynı makineyi gördümü.....

orguveyemek-gulsence.blogspot.com,  12 Kasım 2010 20:35  

selam sizi izlemeye aldım.mavi yelek güzel olmus elınıze saglık banada beklerım.

Unknown 14 Kasım 2010 12:55  

NASIL GÜZELLİKLER YARATMIŞSIN YİNE ELLERİNE SAĞLIK BOLSATIŞLAR.
HAYIRLI BAYRAMLAR,ÇOK ÇOK ÖPERİM.SİZLERE KAVUŞUYORUM DİYE SEVİNÇLİYİM.EVİMİ TOPLAMAYA ÇALIŞIRKEN MOLA VERİM KOŞUP GELDİM.MESAJINI GÖRÜNCEDE NASIL SEVİNDİM BİLEMEZSİN.

leyya 15 Kasım 2010 21:57  

:))bu demektir ki ilerde anneleri gibi üretken olcaklar.
çok güzel olmuşlar hepsi de ellerine sağlık arkadaşım.iyi bayramlar

Yorum Gönder