Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

YENİ GAİL ŞALIM

Bir şal daha bitti. Evde olan bir tiftik ipim vardı hemen bir şal öreyim ondanda dedim. Ben tığ işine çok alışmıştım örgüyü beceremem diyordum ama onuda becrdim tabiki örgüdünyası forumdan arkadaşlar sayesinde. Aslında cok kolay bir örnek bir sıra yapıyorsun sonra hemen aklında kalıyor. Çabuk güden bir örnek. Yeni bir model daha var ama elimde siparişlerim var onlar bitsin hemen ona başlıyacağım..Birtane de lila ördüm gerdirmede kurusun onuda hemen koyacağım..

3 yorum:

Mutfaknotlari 19 Ekim 2010 17:10  

ellerine sağlık arkadaşım
ziyaret ve yorum için teşekkürler
canım aslında örgü bana yasak (sağlık sebebiyle)çokta bilmem
fakat hani insanların ruhsal,maddi ,manevi sıkıntıları olur bazı zamanlar
hepsi bi aradayken meraklandım çabalıyorum işte teşekkürler önerin için becerebilirsem deneyeceğim sevgiler

leyya 19 Ekim 2010 23:36  

çok çok şık olmuş necmiyecim.ellerine kollarına sağlık.taşınmak zordur hele çocuklarla.Allah kolaylıklar versin.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 20 Ekim 2010 01:56  

canım ellerine sağlık şahane olmuş. eğer varsa ve mümkünse şema sını yayınlayabilirmisin yada gidiş yönüne göre yakın plan çekebilirmisin bu örneği çok beğeniyorum.

Yorum Gönder