Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

GAİL ŞALIM BİTTİ

Bu şalları gördükçe bayılıyordum. Ama ben tığ işini biliyorum örgüde ise sadece haroşo ve düz örgüyü biliyordum.. Ama örgücü nine nin şallarını gördükçe içim gidiyordu.. Hadi kızım necmiye sen bunuda becerirsin dedim ve bir cesaret üyesi olduğum Örgü Dünyası Forum dan arkadaşlarımın yardımıylada başardım. Tüm forumdaki arkadaşlarıma ama özellikle şalın kartını okumayı ve tarifini tek tek ceviren Gülsüm 'e sosularımla başını ağrıttığım Arzu ve Mehtap'a çok teşekkür ediyorum...

Şalım bitince dayanamadım hemen ıslatıp gerdirme işlemine başladım ama benim iki ufaklardan sakladığım toplu iğneleri bulamayınca çarşafa diktim..Alize Bambu iple ve 5 numara şişle ördüm.

8 yorum:

leyya-craftmania 11 Haziran 2010 15:36  

canım neşe ablam bana gönderdi bi şalını.bayılıyorum:)eline sağlık tüm örgülerin muhteşem .ben anca zincir çekebiliyorum valla:))bu arada patiklerimi demiş miydim.elden ele dolaştı ama kimse beceripte çıkaramadı modelini:))))bana rica ediyorlar necmiye hanımdan sor diye.banane kızcağız para ödeyip alıyor modelleri siz de ödeyin alın dedim:)))çok öpüyorum.

asosh 28 Haziran 2010 21:07  

çok teşekkür ederim canım hemen izlediklerim arasından bulup değiştiriyorum yeni blogunu

emine ünal 2 Temmuz 2010 11:48  

Güzel olmuş şal,bunu nette görmüştüm ipi çok farklı bir ipti,ellerine sağlık..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 19 Ağustos 2010 00:22  

sana özel yayınlama istersen.


facebook sayfası için şu linki takip ederek açabilirsin çok güzel açıklamışlar
en sondaki mavi tıklayın kelimesinden açılacak olan bir sayfa yardımıyla açtım

yalnız benim bir hatam oldu facede zaten bir hesabım vardı aynı mail adresiyle girince örgü çantam sayfam otamatikmen ona bağlandı nasıl ayrıştırabilirim onuda bilmiyorum:))))

eğer seninde bir face hesabın varsa onun mail adresinden değilde farklı bir hesaptan aç.

açtığın zaman haber ver ekleyip arkadaşlarıma tanıtayım.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 19 Ağustos 2010 00:23  

linki yazmayı unuttum iyimi :)))

http://www.ykaya.com/2010/02/facebook-sayfa-olusturma-linkini-buldum.html

Adsız,  20 Ağustos 2010 18:28  

selamlar
imza oluşturma işine bende buraya bakarak yapmıştım.
http://takipteyiz.blogspot.com/2009/04/bloggerda-yazilarin-altina-imzanizi.html

yardımcı olacağından eminim :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı 25 Ağustos 2010 00:24  

facede sayfana her isteyen birşey açabilir durumda şu an
senin sayfana ekleme yapamasınlar karmaşa oluyor sonra
ben şimdi denedim senin açıkmı diye açık .

profil resminin altında sayfanı düzenle var onu tıkla sayfanla ilgili ayarlar çıkacak ordan güzelce denetimlerini yap . sevgiler

havlu-dantel 3 Eylül 2010 21:24  

Çok güzel olmuş.
Azmin elinden ne kurtulmuş ki.
Ellerine sağlık :)
Hoşçakalll!!!

Yorum Gönder