Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

EBRULİ BLUZ VE BOLERO TAKIM


Kız cocukları olan anneler ne kadar şanslılar. Çok güzel ve rengarenk giydirebiliryorlar. İp almaya gittigimde renkleri görünce dayanamıyorum o kadar cok renk ve cesit varki. Ben sadece Cotton ve Banbu iplerden seçip alıyorum. Bebeklere alerji yapmasın diye birde yaz-kış kullanılabiliyor.

Bu takımıda /100 bambu iple ördüm. 1-2 yaş arasına uygundur.isterseniz takım olarak sterseniz bolero ayrı bluz ayrı alabilirsiniz. Aslında bunu bir bebek üzerinde resimlemek isterdim ama cevremde o yaşlarda kız bebek yok.

1 yorum:

bırtutamkekik 19 Şubat 2012 00:55  

merhabalar:)
ne hoş bir sayfa böyle.
emeklerinize sağlık..
bayıldım yaptıklarınıza.
seve seve takipteyim artık..
bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsada..
:)
sevgilerimle..

Yorum Gönder