Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

YAZLIK BABET SİPARİŞLERİM

Yazlık merserize iple ördüğüm babetlerim..Bunlar yeni tasındığım sitedeki komsumum siparişleri..Hanım teyze gelinlerine ördürdü bunları..
Daha önce yaptığım renklerin resimlerine bakarak beğendiler ama aynı renk ipleri bulmak zor oldu..Ama örüpte karşı tarafta beğenince inanın anlatamıyacağım kadar mutlu oluyorumm..
3 çift daha şipariş verdi aynı renklerde sadece gülkurusu olan var oda bitsin onunda resimlerini hemen sizlerle paylaşacağım...

5 yorum:

BEYAZ SEPETİM 9 Nisan 2010 11:32  

gerçekden hayran kaldım.tüm modelleriniz çok güzel hangisine yorum yazsam diye şaşırdım.emeğinize sağlık.
eskileri yenileme artıkları değerlendirme yarışmasına beklerim.beyazsepetim.blogspot.com.
yarışmaya katılmasanızda sizi üye olarak patiklerinizi yayınlamak isterim.üye sepetimden bilgi alabilirsiniz.
kolay gelsin

ÖRGÜÇANTAM 9 Nisan 2010 18:23  

ellerine sağlık canım bol kazançlar olsun

BEYAZ SEPETİM 9 Nisan 2010 18:42  

arkadaşım patiklerin üye sepetimde yayında. üyelik için ayrıntıları mail attım .kolay gelsin.

orgucuoyuncakcınine 9 Nisan 2010 23:57  

O KADAR GÜZEL Kİ ÖRDÜKLERİN İMRENEREK İZLİYORUM.

Kokoshbebeklereanneli 30 Haziran 2010 12:04  

canım harika bayılıyorum valla bu babetlerine
ellerine saglıkkkk

Yorum Gönder