Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

PUFFY BEBEK ELBİSESİ

Bebek elbisem yeni bitti ve biter bitmez hemen sizlerle paylaşmak istedim..Buna puffy dememdeki sebep se ipi cok güzek bir ip. Yazlık ama yumusacık bir ip..1 yaş bebeğe göre ördüm..Şapka mı yoksa saç bandı ile mi tamamlasam diye düşünüyorum. Ama onu örmeyi bekleyemedim hemen resimledim..Resimlerini bile aceleylen cektim benim ufaklıklar makinayı gördümü bırakmıyorlar kesinlikle...Ellerinden alamıyorum sonra..

Aslında benimde coğu arkadaşım gibi emek hırsızlığından yana şikayetim var. Bugune kadar sessiz kaldım ama artık susmak istemiyorum. Sitemdeki resimleri alıp forumlarına arsiv amaçlı koyan arkadaşlara kesinlikle bir sözüm yok..Benim sözum benim resmimi alıp üzerindeki logoy bile değiştirmeden bazı forumlara koyup sipariş alınır demeleri. Yeni koyduğum bluz ve şapka modelimi bir forumda bir bayan benim resmimi kulalanarak bende yaparım diye koymuş..Bu bence en büyük kul hakkı ve ben kul hakkımı helal etmiyorum. Çünkü ben evde 3 cocukla bu ürünleri örüyorum. bugune kadar kimsenin ürününü almadım vede yapmadum sadece Keyifli HobilerNur arkadaşımın patiğini ördüm onuda her yayınladığımda mutlaka linkini vererek tesekkür ettim.Ben kendisinden zaten izinde almıştım örmek içim. Hatta kendisine takıldığım yerleri sormuştum oda bana yardımcı oldu...
Diğer ördüğüm patiklerin bir kısmı bana ait bir kısmınında tariflerini para ödeyerek satın aldım ki aslının aynısı olsun diye..Gerisini Allaha havale ediyorum.Rabbim herkese hakettiğini verir..
Yeter bu kadar isyan ya arkadaşlar bana yardımçı olun lütfen şapka mı yapayım saç bandımı bir türlü karar veremedim..sizlerden fikir bekliyorum.Akşam ÖRGÜCİNİ bana bir fikir verdi onu mutlaka deniyeceğim ama bu elbisenin bir diğer rengi elimde onuda bitiririm bu hafta sonu onada onun dediğini uygulayacağım...

6 yorum:

selmatozan 16 Nisan 2010 11:52  

Ne tesadüf ben de aynı modeli örüyorum şu anda:)
ben saç bandı ve patik yaptım güzel bir takım oldu.. Beyazda çok güzel durmuş eline sağlık:)

leyya-craftmania 16 Nisan 2010 12:02  

harika olmuş arkadaşımmmm.çok şirinn.valla benim önerim şapkadan yanadır:)

emine ünal 16 Nisan 2010 12:20  

Çok şirin olmuş,belli puf puf gözüküyo eline sağlık giyen güle güle gşysin..

ÖRGÜÇANTAM 16 Nisan 2010 19:02  

canım ellerine sağlık süper olmuş.
bahsettiğin konuda sana katılıyorum. bizde 20 gün önce kadar kapattık (mali konularla alakalıbir sebeple )bir sitemiz vardı söylediğin şekilde konu açan arkadaşlarımızı özellikle uyarıyor izin alıp almadıklarını soruyorduk alınmadığı takdirde siliyorduk. site sahibi arkadaşların bu konuda biraz duyarlı olmasını rica ediyorm bende. ben kendim tiftik ipten dışarı 70 e ördüğüm şalımı bir sitede bu şalı 25 örerim yazısıyla karşılaştım :)))))) o yüzden seni anlıyorum.

ÖRGÜÇANTAM 16 Nisan 2010 19:10  

canım haklısın zaten yazımda da belirttim bir daha asla ilkti son oldu diyet olayı benim için:)))
ilgine teşekkürler öpüyorum

Nur 19 Nisan 2010 16:57  

Canım inan benimde artık teee nerelerime kadar geldi :) bu hırsızlık olayları anlatamam son damladayım.
Son olarak tatesal diye bilinen bir kişi benim sitemden aldığı elti eltiye küstü modelinin açıklamasını kopyalayıp kendi resimleriyle bloguna koymuş fıttırıcam resmen çıldırıcam sonrada vay senden almadım şurdan aldım diye kıvırmaya başladı aslında taa baannaemin zamanıdan bir örnek tek sen mi yapacaksın diyede gerçek yüzünü gösterdi yani hakkı varmış benden yazımı kopyalamaya...
İnsanlıktan nasip almamış kişilere bende hakkımı helal etmiyorum..........
Neyse bizim artıklarımızla beslenen parazitler diyorum ben onlara sende öyle düşün ve üzülme emi ve becerebiliyorlarsa yapsınlar bakalım orjinalin hakkını nekadar verebilecekler??

Yorum Gönder