Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

LİLA ŞAPKA VE PATİKLERİMMM


Bunlarda yeni şapka ve patiklerim.0-1 yaş arasına göredir.Anchor %100 PAMUK MERSERİZE ipiyle ördüm.Anchor'un %100 mısırpamuğu (merserize)ipi.Solmaz merserizedir.
Merserize(coton)ip bebekler için cok sağlıklı ve alerji yapmaz.yazın serin kışın sıcak tutar. Bebek ürünlerimi kesinlikle coton vede bambu iplikle örüyorum.Alize yada anchor marka ile örüyorum.Coton faydaları hakkında ...örgücini arkadasımın yazısını okuyabilirsiniz.
Almak isterseniz yada değişik yaşa göre sipariş vermek isterseniz mail atın yada pasajıma bakınız.

3 yorum:

Elzemhobby 21 Nisan 2010 17:45  

Bu renkte babet-bere ne kadar da lazım bana.elimdeki lilalara takım düşünüyorum da. Ellerine sağlık arkadaşım.

ÖRGÜÇANTAM 21 Nisan 2010 21:13  

canım benim yaa üzmüşler seni ama çok haklısın iyi yapmışsın şikayet etmekle. o hanım herhalde PTTnin kendisine özel açtığını filan sanıyordu herhalde şubeyi:)))
ellerine sağlık harika olmuşlar

tatesal 22 Nisan 2010 09:04  

Canım şapkada patiklerde harika olmuş,renk süper,ellerine sağlık....

Yorum Gönder