Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

YEŞİL -ORANJ BABETLERİM

MERHABALAR

Bu babetler leyya http://leyya-craftmania.blogspot.com pasaj.com un yeşilinden istemisti. Umarım beğenir..Kargoya verdim ama buradanda yayınlamak istedim.. Kendisi benim bloğumu sürekli izliyormus .. Bende bir onun sayfasına bakayım dedim bir girdim orada kaldım harika çantalar yapmış..inanın bayıldım...Hepinize tavsiye ederim gezerken bir uğrayın..Mutfak önlüğünde cok harika arkadasım...Aslında o kadar cok değişik renk kombinasyonlarında babet örüyorum ki ama hepsini buraya koymadım...Bundan sonra hepsini sizinle paylaşmak istiyorum...

1 yorum:

leyya-craftmania 7 Mart 2010 22:04  

hiii çok şeker olmuşlar patiklerim necmiye hanımcııım.çok teşekkür ederim ellerinize sağlık.önümüzdeki kış da pempelerinden istiycem inşllh:)

Yorum Gönder