Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

PEMBE BABET




Biliyorum uzun bir ara verdim malum yaz evde durulmuyor. Ama nihayetinde geldim .İnanın bloglarda gezinmeyi cok özlemisim..O kadar cok paylaşacak el işim varki sizlerle.. Ama yazın bile boş durmadım siparilerimi bitirdim..Vee iste su an ördüğüm babet ayakkabı modeli patik..Ben bunun tarifini sylverdesings den aldım..Patentli olduğu için acıklamasını yayınlıyamıyorum. Ama değişik renk kombinasyonlarını yapıp www.pasaj.com da satıcağım.Tekini bitirince hemen sizlerle paylaşmak istedim..Bu 23 numara ayakölçüsüne göre örülmüştür...YORUMLARINIZI BEKLİYORUM....

3 yorum:

berkbuket 6 Ağustos 2009 20:43  

hem hoşgeldin diyeyim hemde bu ne güzel şey diyeyim.

emine ünal 11 Ağustos 2009 12:14  

Elinize sağlık çok güzel olmuş..
Taban çift ama ipte çift kat galiba öyle gözüküyo,bende yapmak istemiştim ama nette yabancı sitelerdeki patikler ipindenmi çok güzel duruyo,sizinkilere şahane olmuş tebikler..

Yorum Gönder