Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

SİVAS DAMAT ÇORAPLARI


Bunlarda ortanca oğlumun ev botları...Kayınvalidem ördü bunları büyük oğluma o giydi şimdi ortanca giyiyor, ve ufağınıda büyütecek....Çok güzel cetikler,çoraplar ve çantalar örüyordu. Ama kadının başına felaketler bir gelmeye başladı ardı arkası kesilmedii. bir trafik kazası gecirdi sol kolu tutmaz oldu..Şekerden gözleri çok az görüyor ve şekerin yarattığı bir çok astalık oluştu.. Hayata tutunmayı bilen bir kadın..Tutunsunda o bize ve torunlarına daha lazım..Allah başımızdan eksik etmesin...
Posted by Picasa

4 yorum:

Giselle 27 Şubat 2009 18:18  

Que lindas y calientitas se ven esas botas
Felicidades!
E visto que tienes muy lindas cosas
Gracias por compartirlas
Besos

harosa 27 Şubat 2009 18:25  

benim babam sivaslı bendede bu çoraplardan var hatta bayanlar için olanından bir tanesini kış boyunca kullandım ben

Joana 28 Şubat 2009 21:51  

Hello!
I like much of your work. This boot is very beautiful
Joana

Anonymous,  8 Eylül 2009 17:22  

MERHABA SIVAS DAMAT ÇORAPLARI ÇOK SIK BANA DAEŞİM SIVASTAN GETIRDI BEN SIVASLIYIM BENIM MEİIME ULAŞ BILIRSENIZ SEVINIRIBELGUZARGEDİK1953@HOTMAİL.COMM

Yorum Gönder