Ana SayfaFacebookPasajım Emeksensin Blog dükkanı

PATTİ

Bu sabah ortanca oğlum daha gözünü acar acmaz patti diye tutturdu. Patatesi cok seviyor ve patti diyor. Bense ona sürekli kızartma yedirmek istemediğimdem hemen papates kavurması yapıyorum. Zaten onun patti sevdası yüzünden yakında papatesle yapmadığımız cesit kalmayacak.....

Malzemeler
4 ortaboy patates
2 diş sarımsak
kızartmak için 1 kahve fincanı sıvı yağ
1 cay kaşığı tuz
1 dal biberiye (isteğe bağlı)
1 tatlı kaşığı kekik
Yıkayıp suyduğumuz patatesleri küp halinde doğrayalım. Kuruladıktan sonra bir parça tuz serperek patatesleri karıstıralım. Sarımsakları küçük küçük çentelim. Bir fincan yağı genişçe bir tavaya alıp kızdıralım ve içine iyice kuruladığımız papatesleri atalım. Sarmısakları ve tuzu ekleyerek 15-20 dakkika kavuralım. Altını kısıp, kapağını kapatalım. İndirmeye yakın ince ince doğradığımız biberiyeyi ekleyelim. Aslında bunu ana yemeklerin yanındada sunabilirsiniz. Afiyet olsun....tabii benim arbenime de dimi ama ...........
Not
Biberiyenin çok hoş kokulu bir bitkidir fakat tadı biraz keskindir. Bu sebebple herkes sevmeyebilir. Biberiye yerine taze veya kuru fesleğen, kekik, maydonoz, hatta dereotu dahi kullanabilirsiniz

3 yorum:

HÜLYA 17 Şubat 2009 08:54  

aah aaah bu pattiya bayılmayan varmı acaba... bide kalorisi yüksek olmasa... ben her gün yerdim hehe :)) ellerine sağlık canım bol kekik ve biberiyeyle çok gzüel ve leziz görünüyor

ELBİSTANLI 18 Şubat 2009 01:24  

Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum arkadaşım.hayırlı geceler diliyorum.

sevincceden,  28 Şubat 2009 04:25  

"Etkinliğime buyurun"
37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE " PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM.
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN.
EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Yorum Gönder